Kantoor inrichting

Uw organisatie verandert en uw kantoor inrichting verandert mee. Helin interieur levert u een nieuwe kantoorinrichting maar kan ook voor het ontwerp, het onderhoud en het beheer zorgen. Helin kan u de volgende onderdelen bieden:

  • interieur advies en ontwerp
  • ergonomisch advies
  • het instellen van werkplekken
  • budgetbewaking
  • planning
  • coördinatie en uitvoering van interne en externe verhuizingen 
  • kleine of grote verbouwingen beheren

De basis

De basis voor een goede kantoor inrichting is een heldere vraag. Wij helpen u uw vraag helder en duidelijk te formuleren en zo nodig in een smallere of bredere context te plaatsen. Vanuit onafhankelijkheid, een brede kennis en lange ervaring in het huisvestings- en inrichtingsvak kunnen wij u over alle aspecten met betrekking tot uw kantoor inrichting adviseren. Een gedetailleerde projectplanning en een strakke budgetbewaking spelen hierbij een belangrijke rol.

Helin biedt creatief en functioneel interieur advies. Deze oplossingen krijgen vorm in een interieur ontwerp waarbij wij concrete kleur en materiaalvoorstellen doen ten aanzien van meubilair, verlichting, wand- en vloerafwerking. In de realisatiefase zorgt Helin voor de organisatie en logistiek van de werkzaamheden en leveringen van alle betrokken partijen. Een gedetailleerde uitvoeringsplanning ligt hieraan ten grondslag. Door onze projectleider wordt het project gebruiksklaar aan u opgeleverd.

Meer dan een interieur advies

Helin interieur kan dus meer dan alleen het leveren van een nieuwe kantoorinrichting. Wij kunnen u begeleiden van eerste idee tot daadwerkelijke uitvoering en verhuizing.